În primele 30 de minute ale evenimentului de cumpărături Black Friday retailerul eMAG a primit comenzi de 142 de milioane de lei, cu 15% peste anul trecut, pentru 297.000 produse, cu 43% mai multe.
283.000 vizitatori au fost pe platforma eMAG la startul Black Friday la ora 07:25, iar 125.000 de produse au fost comandate în primele 10 de minute.
„Vedem o crestere mare pe categoriile televizoare, IT, produse pentru casă și îmbrăcăminte care este probabil generata de anticipata creștere a preturilor anunțată pentru anul viitor. În primele 30 de minute comenzile de produse au crescut spectaculos, la 297.000 produse comandate după primele 30 de minute, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Ilfov, Dolj, Ialomița , Cluj și Sibiu.
58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul și 84% dintre comenzi plasate de pe dispozitivele mobile
Topul comenzilor este condus de produsele pentru casă și îngrijirea casei – 22.000, urmate de beauty și îngrijire personală – 33.000, electrocasnice mici – 17.000, jucării – 9.000, produse de protecție și echipamente medicale – 3.000, televizoare și siteme audio – 11.000, smartphone-uri și smartwatch-uri – 15.000, fashion – 8.000, frigidere și mașini de spălat – 9.000, băuturi alcoolice și cafea – 35.000.
Compania a înregistrat 3 comenzi pentru automobile, pentru 400g de aur, 14 comenzi pentru ceasuri și bijuterii, 130 de comeenzi pentru servicii medicale și 6 cereri pentru imobiliare. Vânzările de carburant totalizează 19.000 de litri.
Black Friday a ajuns la ediția a 11-a.
(sursa: Mediafax)