Twitter a vândut platforma de anunţuri MoPub într-o tranzacţie de peste un miliard de dolari

Twitter a vândut platforma de anunţuri MoPub către AppLovin, producător de jocuri mobile şi furnizor de software de marketing, într-o tranzacţie ce depăşeşte valoarea de un miliarde de dolari, potrivit TechCrunch.

Compania a anunţat că urmează să vândă MoPub în octombrie 2021, după ce reprezentanţii au spus că planurile pe termen mediu vizează dublarea veniturilor până în 2023, notează ZF.

„Odată cu finalizarea vânzării MoPub continuăm să ne concentrăm eforturile pe îmbunătăţirea reclamelor pe platforma noastră. Scopul nostru este să oferim o creştere mai rapidă în domenii cheie şi să accelerăm dezvoltarea produselor noastre”, a spus Bruce Falck, GM of revenue products, Twitter, arată sursa citată anterior.

Până la momentul achiziţiei, MoPub înregistra un număr de circa 45.000 de descărcări şi avea aproximativ 1,5 miliarde de utilizatori din întreaga lume. Compania MoPub a ajutat platforma Twitter să genereze aproximativ 188 de milioane de dolari în venituri anuale în 2020, însă, reprezentanţii Twitter văd mai mult potenţial în dezvoltarea altor produse din cadrul platformei. „Redirecţionăm resursele spre anunţurile bazate pe performanţă, IMM-uri şi comerţ”, au transmis reprezentanţii Twitter.

De asemenea, Ned Segal, directorul financiar al Twitter, a adăugat că vânzarea companiei MoPub a permis platformei Twitter să se concentreze asupra „potenţialului masiv de reclame” de pe site-ul web şi din aplicaţiile mobile.

„Vânzarea MoPub reprezintă şi o oportunitate pentru Twitter de a investi în noi domenii care i-ar putea permite să-şi extindă modelul de venituri dincolo de publicitate”, a spus Ned Segal.
În ultimul an, Twitter a accelerat ritmul dezvoltării de produse, astfel că a lansat propriile camere chat şi audio – Twitter Spaces, a creat şi dezvoltat comunităţi online, a creat un serviciul de abonament – Twitter Blue, instrumente şi funcţii economice pentru creatori de conţinut şi alte produse şi servicii.

„Combinate, aceste produse oferă companiei mai multe oportunităţi de a-şi creşte veniturile – cum ar fi comisioane pentru evenimentele cu bilete sau abonamente, de exemplu.”

(sursa: Mediafax)

ARTICOLE SIMILARE